Nu på tisdag den 12 maj samlas vi för träning kl. 18.15 från Hällsbostugan. Denna gång är det ”stjärnorientering”. Många olika slingor från en och samma utgångspunkt.
5 vita banor
3 gula banor
2 gul/oranga banor
Nästa gång den 19 maj är vi vid Klockbacken i Sigtuna – exakt samlingsplats meddelas senare.
